Dans- och gymnastiktävling

Ursäkta för dålig uppdatering, men har haft fullt upp hela helgen vill jag lova ;) Först på Lördagen gick vi upptidigt eftersom vi skulle till Uppsala, så upp och duscha och gjorde i ordning oss.

Älskling, och med sina nya byxor han fick av mig i present.

Och jag.

Sen åkte vi till pappa och hämta upp honom. Och vidare till Uppsala där mina små syskon Elin och Elsa skulle ha dans/gymnastik tävling. Var mycket folk där så förstår inte att dom inte var nå nervösa, dom var så lugna och duktiga så. Var jätte kul att se, vart en stolt storasyster! :D


Elin och Elsa äter lite innan dom ska börja värma upp.












Super duktiga var dom! :)

Sen åt vi på Max påvägen hem.


Kommentarer
Postat av: K i m m y

Hej :D

Allt bra med dig idag?

2011-03-06 @ 16:23:41
URL: http://kimmycandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0