Myyysfredag

Har fått en massa kommentarer men har ingen ork alls att svara på dom än, men det kommer snart mina fina läsare ;)
Efter jobbet mötte jag upp älkling på stan så vi böt hans byxor han fick av mig i present till en lite större storlek, sen mötte jag Emelie L, vi tog en fika och prata lite skit :) Sen kom Vickan och vi gick och handla på coop, vi sprang runt och leta efter allt xD haha, hittar ju inget alls eller så var vi bara flummiga.  Leta den beasåsen, ja jag vet inte hur länge ^^. Sen åkte vi hem till mig och gjorde god mat innan vi satte oss vid tv:n och kolla, vi kollade bla på "101 sätt att att åka ur en gameshow" sen "Varning för barn". Haha det var sjukt roligt. Sen satte vi på en film och tog någon öl, jätte mysigt. :) Hon åkte precis hem så nu sitter jag här och väntar på att älskling ska komma hem. Han är ute på kingen med sina vänner. När han kommer hem blir det sängen direkt.



Imorgon ska vi upp rätt tidigt, lär hinna duscha och fixa mig lite för sen ska vi och hämta upp min pappa och åka till Uppsala och kolla när mina småsyskon har dansuppvisning. Ska bli kul att se! :)
Sen hem då det blir feeeeest! :D


Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Hellu, hur är det med dig idag då? :) Nu är det helg så tänkte passa på och svara på kommentarerna även det är lite sent :P

2011-03-05 @ 15:07:33
URL: http://guevacci.se
Postat av: Anonym

back:):)

2011-03-06 @ 09:54:33
URL: http://laalee.blogg.se/
Postat av: CillaaH♥

hörrö dålig uppdatering stumpan! vad ska jag nu läsa? :*

2011-03-06 @ 15:28:53
URL: http://cillaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0