Uppdatering

Ursäkta för dålig uppdatering igen, vart inget inlägg alls igår :o Aja, Igår efter jobbet mötte jag upp Ida på stan, vi tog en fika, prata en massa shiit , och sen kolla vi lite i affärer. Hittade en himla massa snyggt jag ville ha. Mycket vår och sommarkläder har kommit till butiken, det gillar jag! ;) Men som sagt så ska jag inte lägga pengarna på massa kläder just nu. En sjal följde iaf med mig hem, bild på den kommer sen. Den är super skönt!

Sen gick jag hem och jag och Mattias beställde pizza. Mums mums! :D Kollade på ”99 saker man lär göra innan man dör” till maten. Därefter fick det bli sängen, så himla trött. Var meningen att vi skulle orka gymma igår också, men nej. Kanske blir idag för min del! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0