Feeeest!

När vi kom hem från Uppsala så hann vi bara komma in genom dörre och klä av oss ytterkläderna innan folk börja komma, så jag vart jätte stressad och försökte välja kläder. ;) haha. Vi hade bestämt att folk skulle komma kl 7, jag trodde vi skulle komma hem långt innan de, som som sagt det drog ut på tiden. Så det vart lite stressat, men de gick bra ändå. Var kul tyckte jag, med trevligt folk. Sen gick vi ner till krogen och dans och lyssna på bandet som skulle spela! :)


Tommy, Jenny och Vickan

Joel, Mattias och Ersson

Joel, Malvina, Emelie, Ellen och Mattias

Andersson, Amanda och Jag

Ida, Joel, Malle och Emelie

Mattias

Emelie och Milla

Jag och Jenny

Camilla och Jag

Igen

Mattias filma två gånger under kvällen på förfesten, och jag kan ju säga att det inte var några roliga videor xD haha. Jag och Jenny står och sjunger till Eddie Meduza-Runke balle, och vi sjunger, (eller jag mest) HAHA. Och så står vi och dansar ser så jäkla roligt ut.. :P

Jag: Ersson kolla hääääär......
Ersson: Neeeeeej!
Jag skriker: Men runkaaaaaaaaa då!!!

Hahaha! Jaa det kanske låter lite konstigt, men det var lite kul ;P

Ikvällen sluta i kaos. Jag och Mattias börja bråka, och skit fulla båda två. Mina nycklar låg hemma eftersom jag tänkte att jag inte behövde dom när Mattias hade med sina. Så glömde Vickan sin mobil hos oss, hon sprang hem och tog med Mattias nycklar. Sen lämnda hon kvar den hemma hos oss där Joel var kvar för han vänta på skjuts. Och när vi skulle hem var det ingen av oss som hade nycklar så vi trodde att det var låst.. som tur var så har vi Ida och Anders som beställde taxi till oss så vi åkte till dom och sov där. Men när vi vakna och var nykra så satt vi och tänkte på gårdagen. OCh insåg att Joel aldrig kunde ha låst när han gick.. så då förstod vi att dörren hem till oss var olåst, och vi har stått där hemma mitt i natten i trapphuset och inte vetat vart vi ska ta vägen. Och osmarta som man är så gick vi ju inte och kände på vår ytterdörr. haha. Aja det vart ju bra iaf! :)

Åt en pizza påvägen hem och här hemma ser det ut som ett bomb nerslag, så är väl bara att börja städa upp och sen in i duschen, sen ska jag bara ta det lugnt, och vila upp till en ny jobbarveckan. :)

Pusssss


Kommentarer
Postat av: CillaaH♥

bra det ;) <3

2011-03-07 @ 11:13:52
URL: http://cillaah.blogg.se/
Postat av: Matildaz

Ser ut som en trevlig kväll :)

2011-03-07 @ 17:28:21
URL: http://matildaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0