24 Maj

Kom precis hem, har vart i karlbo idag igen efter jobbet. Först åkte till till skolan där det var öppet hus för mina små syskon Elin och Elsa. Dom gjorde lite historiapresentation och så, dom var så duktiga så! :)
Sen åkte vi och fortsatte med våra garderobsdörrar. Jag bara hoppas dom blir klara tills på lördag!
Vart lite förändringar under karnevalen nu också. Var tänkt att vi skulle åka lite crusing med lite folk, men nu får inte alla plats så vi försöker hitta en annan bil vi kanske kan åka med, får se hur det blir, om vi inte hittar någon får vi sätta oss i karlbergsparken och kolla på lite bilar därifrån, eller gå till trapper eller nått och ta en öl på dagen. Hoppas bara det är fint väder!

Just nu känns allt hopplöst om jag ska vara ärlig, är så jävla trött och slut i kroppen. Borde gå och lägga mig så jag kan vakna glad imorgon. Aja, det löser sig alltid, med trevlig sällskap så kan det inte bli mer än roligt! :)

Nu väntar duschen sen ska jag nog krypa ner till sängs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0