Dagen

Vart stressigt imorse när jag skulle till jobbet, måste lägga mig tidigare om nätterna! Pratade med min chef och jag ska få bli VISA ansvarig nu för alla ansökningar för privatpersoner och det känns jätte kul. :) Registrerat hela dagen och satt ute i solen på lunchen. Efter jobbet mötte jag Emma på stan, vi var till ticket och skrev ut lite olika resemål. Nu nu har jag kollat lite mer på dom, och alla verkar jätte mysiga. Ska bli skönt att komma iväg sen! :) Köpte en ny klänning och ett skärp på stan också. Snyggt på sommaren sen. Bild kommer sen när jag orkar ta fram kameran. Har gjort mat, det vart makaroner, köttbullar, bacon och korv i småbitar i en sås. Vart gott tyckte jag! Nu har jag satt mig framför datorn en sväng och senare ska jag se på film.

Inte så mycket mer att skriva om, skriver kanske mer senare! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0