Ger sin 8 åriga dotter botox..

Läste på aftonbladet för någon dag sen och såg det här. Helt sjukt!
Hur fan kan man ge sin 8 åriga dotter botox?!



Se videoklippet på den här länken: http://www.aftonbladet.se/wendela/article13019093.ab

Mamman: Det är ofarligt
Britney Campbell är åtta år – och full av botox.
Det har mamma sprutat in.
– Det gör ont ibland, men jag vänjer mig, säger Britney.
Kerry Campbell i San Francisco gör allt för att hennes dotter Britney ska vinna skönhetstävlingar.

Skrattrynkor
I en intervju i tv-programmet ”Good morning America” berättar Kerry att hon sprutar in botox i ansiktet på sin åttaåriga dotter:
– Hon har inte frågat efter det, men jag vet att hon är missnöjd med sina skrattrynkor. Jag tar ju botox själv, det är ofarligt.
– Det är en tuff värld, konkurrensen är hård, säger Kerry Campbell.

Beställer på nätet
Eftersom det är olagligt för läkare i USA att skriva ut botox till minderåriga beställer Kerry Campbell sina varor på nätet. Innan hon injicerar produkterna i sin dotter provar hon dem på sig själv.
Men Kerry Campbell nöjer sig inte där. I en intervju framkommer det att hon även låter vaxa benen på sin dotter.
– Det är inte kvinnligt att ha hår på benen, säger Britney.
Aftonbladet.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0