Pirates of the caribbean

När Mattias slutat jobbet åkte vi till Mattias föräldrar och åt god mat, jag fick sy ihop vårt myggnät som vi ska ha till ballkongen. Gci faktiskt bra. Sen åkte vi till Avesta och hämta ut biljetter, eftersom vi skulle på bio och se nya Pirates of the caribbean i 3D. Filmen var jätte bra och gick bra att se med glasögonen på.


Jag & Amanda, Vi såg lite roliga ut i dem, men haha. Mattias ville inte vara med på nå kort ;)

På vägen hem började det regna så ökade stegen, men nu är vi etligen hemma, och verkar som att alla är helt slut, Amanda ligger redan och sover till höger om mig, och Mattias ser också väldigt trött ut på vänster sida. Haha. Så snart borsta tänderna och krypa ner till sängen.
Imorgon ska jag och Amanda ner på stan och träffa Ida också, blir att ta en fika och snacka lite skit :)

Nej nu ska jag natta mig snart. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0