RUBRIK


Var nere på stan idag och fika med Ida och Emelie som sagt, det
var jätte trevligt! :) Gick sen hem och städade undan lite och pluggat
lite mer i teoriboken till körkortet. Men det är ju så sjukt mycket så
känns som att jag inte kommer bli klar fören om några år ;P
haha, nej det får jag verkligen inte hoppas.
Idag har jag och Mattias 2 år och 2 månader under fredag den 13:onde.
Jag ska gå snart och handla mat tills ikväll, blir tacogratäng och får
väl hoppas på en film till!

Imorgon hoppas jag på en bättre dag än!

Ev. gå ut eller nått, ingen aning, det visar sig :)

Har jävligt tråkigt just nu så tänker inte sitta här nå mer, nu ska jag ut.
Skriver kanske mer ikväll eller imorgon.
Puss sålänge!





Kommentarer
Postat av: Cillaah♥

tack babe :) ja okej, dom var jätte fina! puss

2011-05-14 @ 11:33:09
URL: http://cillaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0