Torsdag

Idag har jag inte gjort mycket alls. Först var jag på stan med Moa och tog en fika, trevligt! :) Sen hem och hängde lite tvätt och städa undan lite. Nu har vi precis ätit taimat också, äntligen, var döhungrig innan! Kollat på Mean Girls 2 också, den var väl sådär. Typisk tjejfilm!

Juste igår följde jag med Cilla till ok på jobbintervju, och passade på att prata med mig chef då, och nu fick jag klartecken med 100% att jag fick sommarjobbet, så börjar sommarjobbet den 23:e. Känns skönt att veta att de är klart! Kommer eventuellt få andra arbetsuppgifter när jag kommer tillbaka också.

Lite påminnelse till mig själv, planering. Lördag fest hos Cilla som fyller 21 år. Måndag Elin och Elsa fyller år. Tisdag fyller Viktoria år. Åka till Anna från tisdag till torsdag.


Lägger in en gammal bild på mig, Vickan, Melinda (bakom ölflaskan) och Bettan

Och en bild på Ida, mig och Jessica från kryssningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0