Trapper

Igår åkte vi till Mattias föräldrar igen och fixade lite mer med dörrarna, gick sådär, spaklet (stavning) vägrade torka, så tillslut åkte vi hemåt, lämnade Amanda på bussen och jag och Mattias åkte hem. Vi var jätte hungriga när vi kom hem eftersom vi bara hade ätit frukost under dagen. Och vi kom hem rätt sent. Så hoppade in i duschen sen gick jag och Mattias ner till Trapper för att äta, var jätte god mat, jag tog en kycklingfilé, och min älskling bjöd på maten. <3 Tog ett glas öl till maten, sen kom Nyman och Hanna och gjorde oss sällskap. Sen kom min pappa och umgicks med oss också. Det var roligt! Ida, Kunnari, Elisabeth och Annika kom sen också, så det vart några fler glas än tänkt. Haha! Köpte även en blueshot. Jätte god! :) Det var nått band från Sala som spelade där också, dom var väl inte så jätte bra kanske, men gick att lyssna på!


Jag innan vi gick ner

Hanna och Annika

Nyman och Ida

Mattias, Pappa, Jag och Elisabeth

Haha :)

Nej, nu ska jag komma på något vi ska äta, är jätte hungrig. Sen ska vi till Karlbo och försöka fixa lite mer med dörrarna. Och åka förbi pappa och lufta bromsarna.
Imorgon börjar jag jobba igen också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0