Trötter

Jobbat idag, först var jag med på lite utbildning och sen satte jag igång och jobba som vanligt. Skönt att komma igång igen. Efer jobbet körde Moa och Daniel hem hem (kände mig lite slö pga att det inte är långt alls) haha. Hann hem i 10 minuter innan jag och Mattias åkte och mötte upp hans mamma på PerKvadrat. Där köpte vi färg och penslar och lite mer. Åkte hem och åt en snabbis och bytte om innan vi åkte till hans föräldrar igen, där fortsatte vi med våra garderober. Mattias spakla och slipa igen och jag började måla dem. Det blir en grå färg och jag tror den kommer blir jätte bra i vår hall. Hoppas bara att vi blir klara med de innan helgen då det blir fest hemma hos oss. haha. Men det ska vi nog hinna. Vi ska dit varje dag efter jobbet den här veckan och forsätta med de, så det blir klart. :)



Nu är vi hemma igen och jag kan säga att jag är helt slut, värker i hela kroppen, ont i ryggen och fötterna och helt slut. Blir en tidig kväll för mig tror jag.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0