Kings arms

Vakna precis, var som sagt ut och festa igår, först gick jag till Elisabeth och drack, lyssna på musik osv. Sen kom Therese och Evelinn, och sen kom det lite mer folk, Ida och Kunnari bla, var jätte trevligt! Sen fick vi skjuts ner till stan, vart Kingen. Men som vanligt så är det alltid band eller annat så det blir så jävla dyrt varje gång man ska ut. Men det är bara att beta och se glad ut.


Jag och Bettan

Therese





Sista veckan utan jobb, planerna för veckan ser ungefär ut såhär.
Måndag: Träffa Vicken
Tisdag: Träffa Amanda
Onsdag: Min lillasyster kommer till mig och blir kvar till Fredag
Någon dag i veckan träffa efterlängtade Emelie som kommit hem.
Sen börjar jobbet igen.
Nu ska jag äta pizza, pussssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0