Zumba

Igår vart det som sagt fika med Moa jätte trevligt var det, en massa tjejsnack som var behövligt! Efter tvåtimmars pratstund gick jag hemåt, gjorde mat när jag kom hem och satte på en film.


Kollade på The Woodsman

”Woodsman” handlar om Walter, en tidigare dömd och nyligen släppt
pedofil som efter flera år i fängelset bedöms kunna hantera sina
handlingar. Han har övervakning och får regelbundna besök av polisen
som har koll på honom. Minsta avvikelse från en förutbestämd daglig
rutin måste förklaras. Walter träffar dessutom en psykolog och för
en dagbok om sina tankar. Genom en tidigare kontakt får han jobb
på ett sågverk. Som dömd pedofil löper han ständigt risk att råka illa
ut och ibland riskera livet om hans förflutna blir känt. Han måste hålla
låg profil, vara noga med vem han pratar med och hur mycket han får säga.
Från MovieZine.se


Jag tyckte filmen var rättså bra, slutade med många frågetecken men den var tänkvärd.




Nu vid 12 tiden ska jag på Zumba, ska vara någon träning med dans i på nått vis, haha aldrig gjort de men det är ett pass på I-form jag ska på. Det ska nog gå bra. Höhö
Sen blir det ner på stan för en fika med Ida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0