Före/Efter

Igår måndags höll jag och älskling på för fullt i köket, kommr bli jävligt bra. Vi ska måla luckorna och sånt sen också :)

Före

Efter


Det är inte alls klart än, men ni får lite uppdatering om hur det ser ut nu!

Sen kom Therese förbi en sväng, hade inte träffat henne på super länge :( Hon är i Norge och jobbar, men får hoppas att hon kommer tillbaka på heltid ;)

Sen igår efter jobbet gick jag till Ida, åt massa popcorn, drack cola och kolla bonde söker fru, mys! :)

Idag gick jag till jobbet, men har sån himla huvudvärk så det känns som huvudet ska sprängas. Vid luck gick jag hem och kura ner mig i soffan! Blir bara ta det lugnt! Måste vila, kan inte vara sjuk nästa vecka, då ska vi iväg till stockholm med fyra andra från jobbet på introduktionsdag vid huvudkontoret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0