Världens största läppar

Kristina, 22, har världens största läppar
LONDON. Hon vill göra allt för att se ut som Jessica Rabbit.

Efter hundra injektioner har Kristina Rei, 22, världens största läppar.
– Jag tycker att jag ser fantastisk ut och det gör mig lycklig, säger hon.
Hon beskriver varje silikoninjektion som ”extremt smärtsam”. Ändå har Kristina Rei från Ryssland gjort hundra stycken, till en kostnad av nästan 45 000 kronor. Det har gett henne världens största läppar.

Vill vara extrem
– Ibland ropar främlingar efter mig på gatan, som ”storläppen”, men jag bryr mig inte. Jag vill få det ännu mer extremt. Jag vill se ut som en seriefigur. Jag är beroende av det, jag älskar det! säger Rei enligt Daily Mail.

Spetsiga öron
Idealkvinnan är Jessica Rabbit och Kristina gjorde sin första injektion när hon var 17 år.
Nu har hon en lista över kommande skönhetsingrepp:
– När jag får råd vill jag förstora mina bröst från C-kupa till E-kupa, ändra formen på min näsa och göra mina öron spetsiga som på en alv. Det är bra att vara annorlunda.
Källa: aftonbladet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0