"Bonde söker fru"

Nyss ätit tunnbrödsrulle. Efter jobbet var jag upp på stan och fikade med Emelie A och Emelie L. Köpte en present till min vän Moa om fyller år idag också :) Grattis!

Sen hem en sväng innan jag och Mattias åkte och storhandlade. Hem och gjorde mat. Nu kikar jag på bonde söker fru, passar på att göra att inlägg i reklamen ;)

Igår vart det inget bloggande, var sjukt trött!! Efter jobbet när vi kom hem gjorde vi mat sen la jag mig på soffan och sov några timmar till halv tio då pojkväns akadamin (stavning).. var på tv:n. missat en halvtimme av programmet. Så kollade klart en halvtimme, sen gick jag och la mig vid 10, skulle igentligen kollat på karatefyllan men orkade verkligen inte! Så himla trött när jag kommer hem.. men tror det beror på att det är så mycket nytt på jobbet just nu, men blir helt snurrigt och lär sig en massa. Var en kille som gick runt och kopplade in nya större skärmar idag på jobbet också, så det var bra, nu har jag två stycken på¨min plats, lite lyx tycker jag ändå :P

Nej, nu är det bonde söker fru..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0