Lägenheten

Idag på jobbet hade vi fått nya platser i lokalen, så packade upp våra saker och började jobba. Dagen har gått snabbt då man haft mycket att göra. Efter jobbet så gjorde vi mat innan svärmor/far, pappa, Elin och Elsa kom förbi, fikade och visade runt här hemma. Trevligt var det, jag, Elin och Elsa kikade på kort i album också.

Nu tänkte jag iaf lägga ut lite kort på den nya lägenheten. Har ju inte gjort det än. Det är mycket kvar vi ska fixa här hemma. Men ni får se hur det ser ut för stunden iaf! ;)







Juste idag ringde dom från barnomsorgsblablabla, något och frågade om jag fortfarande var intresserad av vikariat på marcusskolan, tyvärr var jag tvugnen att tacka nej, det är något jag verkligen skulle vilja jobba extra med. Men tyvärr är det ju under dagarna då jag jobbar på ok, synd att dom inte hade så man kunde jobba med de på helgerna, då skulle jag lätt tagit de. :P Är iaf mycket mycket glad över att jag har fast jobb nu på ett jobb där jag trivs! :D


Kommentarer
Postat av: monika

jättefint emelie.. kram kram

2011-10-03 @ 22:19:12
URL: http://metrobloggen.se/monikah/
Postat av: Emelie

Ni har det så fint hjärtat! :) Åh juste, säg till om du hittar numret dit! annars frågar jag Emelie Lor :) <3

2011-10-05 @ 18:21:05
URL: http://emselie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0