Jag har fått fast jobb!!

ja det är sant.. äntligen har jag fast anställning, och det känns så jävla skönt! Nu slipper man ha det i halsgropen hela tiden, slippa oroa sig vad som hände nästa veckan. Gud så skönt! :)
Idag har vi även lekt lite lekar på jobbet, det var kul, avslutade med ett möte på eftermiddagen också. Så har vart en bra eftermiddag. Sen var jag på stan en sväng med min kusin och kikade lite. Vi tänkte till Mst och sola lite men dom hade inte fått igång på sina solarium än. Kanske nästa vecka då.. 


En gammal bild på min och Ida

När jag kommer hem är Mattias i full gång med packningen och jag funderar på om jag ska skriva en handlingslista.. någon lär ju göra de också :P

Imorgon ska vi ner med min bror också och gymma lite i Iform! Nu får det fan vara nog med slöhet och onyttig mat.


Sen kan jag säga att jag saknar mina småsyskon igen! Har vart så mycket nu så man inte har tiden att åka för att träffa dem så ofta. Men lär se till att det blir snart iaf.


Söta Lovica och Joel


Kommentarer
Postat av: Eva

Jättegrattis till din fast anställning. Nu slipper du gå och oroa dig för om du har jobb eller inte.

Stor kram moster Eva

2011-09-21 @ 08:01:01
URL: http://metrobloggen.se/Mejja
Postat av: Emelie Lorentsson

Åååh, ett stort GRATTIS till den fasta anställningen! Du är så jäkla duktig gumman!! :D Detta lär vi fira snaaaart, får man bjuda dig på en fika nån dag? Kanske imorgon efter jobbet? :D Pusss <3

2011-09-21 @ 11:24:19
URL: http://passionsinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0