Myskväll!


Den här dagen har gått jätte segt, först var jag väldigt trött på jobbet, avslutade
dagen på jobbet med möte om benisn och disel. Gick hem och vi fixa med tvätten
sen åkte vi dirket och lämna iväg lite kläder. Sen åkte vi och städade ut kylen i
gamla lägenheten, så nu är den helt klar! Sen kom min lilla syster Felicia. Så vi
åkte och storhandla innan vi åkte hem och gjorde Chili Con Carne. Nu har vi kollat
på Idol och nu kikar vi på karatefylla.

Syster sover kvar här inatt också, myspys!  :)


Imorgon efter jobbet ska vi till min mamma och fira min syster Rebecca som precis
fyllt 17 år! Så ska försöka hitta någon fin present till henne innan jag går hem
imorgon också. :)

Nu ska jag fortsätta kolla på tv och äta ostbogar & coca cola. Skriver ev mer
imorgon! :)


Pusssss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0