Utgång/Jägarna 2

I fredags gick jag och Emelie ut och tog någon öl och satt och prata lite skit, super trevligt att bara gå ut och ta det lite lugnt en kväll :)
Sen på lördagen gick vi ut gick. Vi satt hos henne först och drack lite innan vi gick ut för att dansa. Först gick vi till Star men det kom inte så mycket folk dit, så vi gick till Kingen runt halv ett ist. Träffade Emelie L också ute så vart dans för hela slanten. Trevlig helg! <3



Idag är det siste lediga dagen igen och imorgon börjar en ny arbetsvecka. Mest tagit de lugn ikväll, jag och Mattias kollade på "Jag saknar dig" igen och precis pratat med Ida. Så jag, Mattias, Ida och Anders ska ut på bio ikväll. Ska kolla på "Jägarna 2".  Den verkar sjukt bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0