På jobbet


Sitter på jobbet och har lunch nu. Igår kväll kollade jag på en film
som hette X, men tyckte inte alls att den var bra. Inte min smak av film.. ingen riktig handling och slutet var inte alls bra!

Juste, Jimmy som vi har köpt lägenhet av ska ev flytta tidigare, så ev kan vi börja flytta redan till helgen! Åh så roligt, hoppas på det nu! :D

Nej usch, är helt slut nu.. försov mig nästan imorse.. brukar ha två klockor som ringer nu för tiden. Och den ena son brukar ringa fler gånger innan jag går upp måste jag ha stängt av i sömnen :s, inte bra! Men sen ringde min backup klocka fem i halv och jag börjar tio i. Sen tar det en kvart att gå ner till jobbet. Haha, så ja, jag kubba och kom precis tills jag började. Tack vara de är jag tröttare en vanligt ;)  







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0