Uppdatering, helgen..

Ursäkta för dålig uppdatering, men har hållt på med flytten hela helgen! Fredagen packade vi ner det sista sakern i lådor, lördagen upp kl åtta och åkte och hämtade folk som skulle hjälpa oss att flytta alla saker. Vi hyrde en kärra och och lånade mammas buss så vi fick över allt på två vändor.. + att vi var mycket folk så det gick jätte smidigt. NÄr vi flyttat över allt körde vi hem alla och vi åkte till dalahästen där vi blev bjudna på mat av svärföräldrarna.

Sen resten av dagen och kvällen packade jag och Mattias upp saker för fullt. Fick upp himla mycket. Men sovrummet var inte bebodligt så vi sov på en stor luft madrass i vardagsrummet ( vi visste inte att det var hål i den, så vi vakna mitt i natten av att vi låg på golvet ;) haha! ) Aja, idag har vi iaf fixat massa i sovrummet så vi kan sova där. Hela dagen har i princip gått till att vika och sortera upp alla våra kläder, helt sjukt vad mycket man samlat på oss. Både jag och Mattias har plockat bort massa som vi ska skänka iväg.

Vi har ett problem.. det är att vi har så mycket prydnads saker som vi inte får plats med.. eftersom vi inte har någon bokhylla nu (vi lämna kvar vår gamla i lägenheten) så ligger alla sånna saker överallt här, ingen ordning alls, men det kommer bli skit fint när vi väl är klara! ;)
Vi lär sätta upp alla tavlor sen också, då blir det genast mycket mer hemtrevligt.


Flyttkillarna ;)

Min garderob.. plus en halv säck med tvätt som ska in där sen också

Såhär såg det ut när vi flyttat hit alla saker.. Nu har vi iaf fått lite mer ordning.. Men bilder får ni se sen när det ser lite bättre ut :)

Juste Ida och Anders kom förbi och gjorde premiär i nya lägenheten, visade dem runt sen bjöd dom oss på en öl, det var gott vill jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0