Working

Nu känner jag att det är lite dålig uppdatering här igen… precis vart och ätit på min lunch och börjar nu jobba igen om några minuter. Gårdagen kom vår hyresvärd och kolla hur vår lägenhet såg ut eftersom vi ska flytta och han har börjat letat köpare till lägenheten nu så knäppte han lite kort i lägenheten också.

Idag när jag kommer hem ska jag göra Silviakaka till fredagsfikat imorgon.. hm.. vi får se hur det går! Var jätte längesedan jag bakade sånt nu, men kommer ihåg att jag verkligen gillade den kakan. Så blir att handla lite på vägen hem också. Och senare kommer svärmor/far och fikar, trevligt! :)

Nej nu ska jag fortsätta jobba. Skriver mer senare!


Kommentarer
Postat av: zandra

måste bara säga sjukt go bild i headern! :D

2011-09-10 @ 12:43:44
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0