Blir galen...

Igår bestämde vi oss för att det skulle bli en nykter kväll eftersom vi är hundvakt och har svårt att ta oss någonstans. Men det vart kul det också ;) Mot kvällen åkte vi först förbi Camilla och Jocke som hade fest, mycket trevligt! Sedan åkte vi vidare till Alexanda och Engin och hälsade på dem som hade fullt party också ;) När vi kommit hem satte vi på tvn och kikade på Skilda världar till kl halv fem på natten, så kan känna mig lite bakis idag för jag är så trött!

Blir galen på att min mailadress står när jag skickar sms från min nya Iphone... àlltså om jag skickar ett sms till ex. Mattias så står det på hans telefon "min mailadress..." istället för det han har döpt mig till i sin telefon...någon som vet vad felet är?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0