Helgens göra...

Nu känner jag att jag vart dålig att uppdatera igen. Fredagen var det kaos på jobbet, telefonerna krånglade och vi skulle eventuellt jobba över helgen också, men till slut ordnade det sig i sista sekund innan vi sluta. Vi vart bjudna på mat i köket i gränden för allt krångel. God mat vart det! :) Men dagen gick snabbt då det fanns mycket att göra. Och min lilla syster har vart så duktig så och hjälpt till!


God fredagsfika och Amanda har fått en fläta


Här testar hon även millitärgrejer, lite stora saker på liten tjej ;)

Amanda hade affro och jag har riktigt "boots" ;)

Efter jobbet åkte vi hemåt och kikade på big brother och åt lite innan jag fixade mig för utång. Mattias körde mig till Vickan, Bettan och Milla där vi drack lite innan vi drog till Rickard på förfest. Mycket trevligt! Sen vart det Kingen med full av dans. Träffade på Anna och massa annat trevligt folk, tack alla som bidrog till en toppen kväll!

Sen vart det lördag och vi tog det mest lugnt på dagen. Jag och Amanda kikade på "Black swan" som var rätt konstig :P Sen städade vi undan här hemma, handlade och körde Amanda till Avesta då hon skulle åka hem. Jag och Mattias åkte hem och fixade oss lite innan Ida, Anders, Jonas, Linnea, Moa och Daniel kom. Vi käkade tacos, drack lite öl och spelade "dansspel" och "Med andra ord". Mycket trevlig kväll det också! :)




Mattias och Anders dansar loss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0