Big brother deltagarna

Deltagarna i Big Brother:


Camilla; Tycker hon är verkar vara en bra tjej med fötterna på jorden. Hon ställer alltid upp för Amundus och säger till om hon tycker nått är fel. Därimot så stör jag mig på hennes löshår. Skippa det så blir det bra!



Marcel; Stör mig så sjukt mycket på hans beteende mot Annica och andra tjejer. Man trodde att han skulle bli normal efter ett tag men han fortsätter köra sitt race och trycka ner henne. Tror därimot att han spelar mycket inne i huset och förhoppningsvis är lite mer normal utanför.


Lars; Har tyckt han vart skön tidigare tills nu när han börjar bli lite "dryg"... Men gillar att han inte är den som klagar och kör ett bra spel inne i huset.



Tenny; Vill att han åker ut nu!! I början tyckte jag han var rolig och bjöd på dig själv, nu tycker jag bara att han blivit en "sur gammal gubbe" som Jennifer brukar säga. Tycker inte han bidrar med något kul längre. Bara sitter och fiser och gnäller!




Annica; Ibörjan tyckte jag hon var lilla söta flickan som gjorde alla glada och var en vinnare. Nu tycker jag hon börjar förvandlas till en bitch tillsammans med Marcel och de andra dryga. Tycker hon är med i fel gäng.






Hanna; Lite dryg när hon städar hela tiden, men tycker hon är bra och vill ingen något ont. Lite drygt när hon går och visar pattarna hela tiden men hon vill ju inte ha sex i tv iaf, ännu...haha
 



Amandus; Tycker han tofflar lite och hänger mycket på Camilla, därimot är dom väldigt söta tsm. Han har också lite för bra självförtroende så jag stör mig ibland. Men tycker han är en värdig vinnare. Han har tagit mycket skit i Bigbrother av de andra deltagarna.





Jennifer; En riktig bith i början och han verkligen inte betee sig när hon dricker alkohol, kastar saker omkring sig och förstör. Men tycker hon har blivit bättre nu när Marcelo har åkt ut. Men tycker fortfarande att hon kan åka ut snart.



Vobban; Har inte fått nå speciellt intryck av honom än, han verkar vara en bra kille, han kom in som en glädjespridare, men tycker mest att han snackar skit numera.




Rodney; En skön kille som är rolig att kolla på, småproviserar folk hela tiden utan att vara elak. Men tycker inte att han ska vinna eftersom han haft sin chans redan förra året.




Vem tycker ni ska vinna???
Jag tycker Camilla, Hanna och Amandus ska stå i finalen. Men mycket hinner ändras tills dess ;)



 


Kommentarer
Postat av: Sandra

tkr också att dom ska vara i finalen! :D

2012-04-28 @ 16:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0