Äntligen hemma..

Lite uppdatering igen då, i onsdags efter jobbet vart det en fika på stan med Emma, alltid trevligt! Så kika vi runt lite på stan. Och igår så drog jag och Mattias som sagt till västerås och kikade på bio, den var riktigt bra och nu längtar man tills nästa del kommer ut. På vägen till Västerås kom jag på att jag verkligen hatar att köra i mörket och när det är halt ute... usch satt verkligen spänd hela tiden när jag körde, Mattias fick byta av mig hehe.
Och de här jobbdagen har gått snabbt, dock vart väldigt mycket att göra idag precis innan all julledighet. Men det positiva var att dagen gick snabbt iaf. Fått julklapp av chefen också, fick en smidig skärbräda och en matvåg. Mycket bra! Sen efter jobbet hämtade jag upp min lillasyster Amanda så åkte vi ner på stan och köpte dom sista julkapparna. Äntligen är jag hemma igen och jag och älskling ska snart göra tacos... sen får vi se vart den här kvällen leder. Är rätt slut så blir nog bara att ta det lugnt ikväll :)
 
Puss och hej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0