Kväller..

Tänkte slänga in ett inlägg innan jag går till sängs. Igår kom emelie h till mig och vi drack lite vin innan vi drog till kingen och åt god mat. Vart kvar där ett tag sen och kika på fulla människor, alltid lika kul tycker jag ;)
Var iaf rätt dött ute igår, (tror folk spar sig till nyår), så vi drog hem rätt tidigt. Vart iaf en mycket trevlig kväll med min vän! :)
Idag har vi fått besök av stefan och Elvira, dom kom förbi med julklappar till oss, fick god choklad, tack för det :)
Sen har jag och mattias spacklat och slipat hela dagen/kvällen/natten. Precis brespacklat väggen igen och ska slipa den för andra gången imorgon. Kommer nog bli bra det där. Men hatar det där hävla dammet. Det kommer fan in överallt!! Usch.. Aja, har iaf precis duschat nu och ska snart sova, kommer sova gott inatt!
Bjuder er på en bild på mitt körkort som jag hämtade igår :D och sen på mitt nyårsciggpaket som jag köpte, haha vart lite förvånad när jag köpte det, att dom kan lägga ner så mycket energi på ett packet med cigaretter. ;)

Godnatt mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0