Övningskörde - nästan död

Igår efter jobbet åkte jag och mattias direkt mot Fagersta och övningskörde en massa, men med min tur så händer det alltid en massa när jag ska köra. Först fick jag stanna för fyra rådjur som sprang ute på vägen. Sen kom en ambulans i full fart bakom mig med sirener och grejer på, så fick ta in mot kanten. Tillsist när vi åkte hemåt så fick jag världens sladd (enligt mig) på en 100 väg, med lastbilar bakom oss, så fick häva den och trodde jag skulle där ett tag. Det var droppen, sen fick mattias köra sista biten hem. Fyfan vilken dag!! Avsluta kvällen med att kolla igenom julkalendern innan det bart söndags.
Idag slutade jag tidigare från jobbet för hade en körlektion i norberg idag, vilket också gick sisådär. Nej fan, dom där jävla rödljusen.
Nu sitter jag iaf på körskolan och får vänta en timme på bussen. Kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0