Uppdatering!!

Lite uppdatering nu då, hår inte hunnit med min blogg så mycket sista dagarna... Kom pracis hem från Ida och Anders nu då, vart en kopp te efter vi vart och kollat på dansuppvisning som vart i skolan. Tyckte den var riktigt bra!

Imorgon ska jag försöka hinna med gymmet och sedan ska vi till Emelie och Chrille och kika deras nya lägenhet :D På fredag kommer min syster Viktoria och sover hos oss och på lördagen kommer mina syskon Elin och Elsa och sover hos oss, blir en riktigt myshelg! <3

Tro det eller ej så var vi faktisk och gymma igår(?) också,  tror det var igår... så känner att jag har lite träningsvärk idag.  Haha! Men det är skönt då känns det som man gjort nått vettigt. Sen kom Moa och Daniel och hälsa på en sväng också.

Nu ska jag försöka få min karl att kolla på Wallander med mig, även fast det börjar bli sent (a) haha, men först ska jag hoppa in i duschen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0