Uppdatering

Igår var jag på företagsutbildning i princip hela dag, kändes skönt med lite mer kött på benen ;) Iallafall så var jag upp på stan och mötte min vän Anna efter jobbet och tog en fika, mycket trevlig pratstund!! <3 Hem och gjorde lite mat till min pojk som låg och sov. Sen vart det myskväll till Big brother och karatefylla.

Idag efter jobbet var jag förbi Camilla och hämtade lite smycken jag köpt av henne, passade på att ta en cigg tillsammans också ;) Jag och Mattias åkte sedan till Ica och hämtade ut mitt paket som kom med Aloe Vera sakerna. Så har packat och skrivit kvitton. Sen hem och gjorde mat och och Mattias moster Eva kom och fikade en sväng. Mycket trevligt! Anna kom förbi lite senare också och drack lite te, sen kom Corre och Rickard och lämna Simba så nu är vi hundvakt och sötaste hunden. Har även träffat Ida en sväng idag. Nu sitter jag och kikar på Big brother.


Sorterat lite produkter


Mina sminkprodukter jag fått hem från Aloe Vera och smycken jag köpt av Milla.

Nu ska jag mysa mer mig vid min älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0