2012-01-10

I Måndags på lunchen tog jag en promenad runt gamla byn med Carina och Veronica, skönt att röra på sig liteunder lunchen. Men var himla slut hela dagen, när jag kom hem åkte jag, Mattias och Amanda och panta flaskor och veckohandlade. Hem och gjorde lite mat innan Amanda åkte med bussen hem. Har vart jätte kul att ha henne här en långhelg. =) Dock kände jag mig väldigt dålig imorse när jag vakna, hade ont i huvudet så har vart hemma idag och vilat upp mig, får se hur jag mår imorgon. Nu ska jag bara ligga vid tv:n hela kvällen innan en skön säng väntar.


Lite nya och gamla kort jag snott från min mor. Fina syskon jag har!



Godnatt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0