2012-01-31


Puss på min vän som jag gör mig glad när jag är påväg hem från jobbet genom ett sött sms :D


Lite senare får jag ett annat sms av en annan vän, haha! Du är störd men du får mig på bra humör ;P


På tal om nått annat så har det gått bra på jobbet idag, och jag är så stolt så, rökte bara en cigarett från morgonen till kl 7 på kvällen, mycket bra för att vara mig! Då får vi se hur det går imorgon med att trappa ner.
När jag kom hem gjorde jag mat till sjuklingen som ligger här hemma. Haft telefondejt med Anna i drygt två timmar, sedan ringde Ida direkt eftersom så jag fick sällskap medans jag drack te för mig själv;)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan kika på film med älskling!


Ett kort någon av min syskon målat, (Mattias på bild)

Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0