Äntligen...

Äntligen får jag sätta mig ;) Imorse åkte vi till Karlbo och hämtade alla luckor, åkte tre bilar så vart bara en vända. Sen började vi skruva upp dem, har satt på i stort sätt alla handtag, man skruv fattas till några så blir att åka och köpa fler imorgon. Emma kom en sväng på dagen också och vi snacka lite skit innan vi körde hem henne och åkte och hämta mamma och peter, käkade lite pizza och körde dem till junovallen. Hem och fortsatte i köket och hämtade dem sen och körde dem till fagersta. På vägen hem svängde vi förbi mina syskon och satt och prata med dom en stund. När vi väl kom hem sen gjorde vi ett sista ryck, och nu är klockan snart ett. Jag är  helt slut!! Imorgon fortsätter de ;) Det känns att man lever iaf, haha.. nu ska jag iaf kika lite tv innan en go säng väntar. Bild på köket kommer nog upp imorgon om jag orkar.

På tal om nått annat såg jag att Star Hotell nu har gått i konkurs, tycker det är väldigt tråkigt då det skulle vara kul att ha två riktiga krogar att variera på.. tyvärr han man inte gått dit dom sista månaderna pga att det inte är nå folk där längre. Vi försökte gå dit ett tag i början och hoppades på att folk skulle börja komma, men inga kom, väldigt tråkigt!  



En utdragen kamp mot myndigheterna blev dödsstöten för Bistro Star som nu går i konkurs.

Turerna har varit många kring Bistro Star och Sabeth Miros kamp för att få ha öppet till 02.
I april förra året ansökte han för första gången. Fem månader senare fick han tillstånd – men då var det för sent.
– Jag körde på ett tag. Gjorde mitt bästa för att få tillbaka gästerna och komma på fötterna. Men skulderna var för stora, säger han.

Nu har Bistro Star, eller BMC Restaurang AB som företaget heter, gått i konkurs.
 Sabeth Miro har svårt att se positivt på framtiden.
– Jag vet inte hur det kommer att bli. Elva år har jag arbetat i Sverige och två år med det här. Jag är helt förstörd ekonomiskt, avslutar han.
Källa: avestatidningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0