Fixar med köket

Idag har vi vart jätte duktiga. Jag oh Mattias satte igång vid 10 imorse med köket. Fortsatte slipa och sedan kom min syster Amanda så hon har hjälpt oss jätte mycket. Tro det eller ej men vi är klara med grovslipningen idag. Har gått jätte smidigt då vi var tre stycken. Kl två åkte vi till svärföräldrarna och åt god mat för att fira deras bröllopsdag. Åkte hem igen och damsugade av i köket, allt jävla damm som var. Det är inte borta på långa vägar, men blir bättre sen. Vi har spackad det som ska så nu har vi en paus tills det har torkat så vi kan börja slipa igen. Jag känner mig faktiskt väldigt nöjd över den här dagen! HAr hunnit med mycket.


Bild när vi tagit bort alla lådor, innan vi plasta in allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0