Tråkiga rubrik.

Imorse höll jag på i köket hela morgonen och Mattias sov till halv ett (eller var det tvärtom) haha. När jag väl kom upp hjälpte jag till att fixa och vid fyra åkte vi och fira Sofia (Mattias kusin), blev gott fika och trevligt sällskap. Agust har fyllt ett år och han älskade min telefon, haha förstår inte vad barn ser som är så kul med mobiler. Han vart jätte förvänad när det var någon annan som pratade i luren på andra änden. ;) Söta barn! :) Påvägen hem åkte vi förbi Karlbo och kapa en del av köksbänken och köpte en pizza på vägen hem. Nu är vi mätt och har satt bänkskivan på rätt plats, och det känns så skönt när vi i stort sätt är klara snart! =)



Nu blir det Wallander på tv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0