Vad ska jag skriva om?

Dagens outfit vart intemer än såhär, och ingen bra bild heller. Skulle vilja börja lägga dagen outfit varje dag men problemet är att jag aldrig orka knäppa kort varje morgon. Är en jävligt lat människa jag vet ;)

Ingen aning om vad jag ska skriva om här på bloggen för att det ska bli intressant att läsa, ge mig förslag?!
Vill ni ha mode, skvaller, nyheter.. osv.
Just nu skriver jag bara om min vardag i stort sätt, vad jag gör om dagarna, kanske inte så kul för er läsare att läsa. (Själv tycker ajg det är kul att gå tillbaka fler månader på min blogg och se vad jag gjorde förr, haha) Mycker därför jag har bloggen också för att jag gillar att skriva av mig lite och dokumentera vad jag gör om dagarna. 

Tips och idéer om vad jag ska skriva på min blogg vill jag ha! 

Vill ni ha mycket bilder, mycket text?

Puss och hej! 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0