2012-07-05

Jobbdagen har gått snabbt även idag och gick för att köpa fredagsfika på stan efter jobbet. Då dåg jag mina småsyskon stå på stan och sålde bakelser, så köpte på mig 20 stycket som vi på jobbet ska smaska på imorgon ;) Ibland har man tur!
Sen gick jag hem och hann snabbt in i duschen innan Emelie L kom förbi. Vi gjorde lite mat och sedan hjälpe hon mig med engelska. Verkligen jätte snällt! :) Sedan tog vi en paus och drack lite kaffe och te. Ida kom förbi och snacka lite skit med oss också. Sedan åkte dom hem vid halv 10 tiden och jag har pluggat lite mer. Har hunnit ringa Anna en sväng och planerat igenom vad som händer i helgen under power meet.
Nu ska jag snart gå och lägga mig för att orka en sista jobbar dag!
 
Juste har bokat in intensivkurs idag för körkortet. Så i mitten av oktober kör jag på de!!! :) Har också skrivit in mig på en privat tandläkare så blir kontroll snart (inte lika kul).
 
Kort från förra året, helt crazy ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0