Peace and love

Så jävla skönt att vara hemma igen!! Skulle egentligen åkt hem idag men åkte hem igår med Mattias, Danne och Gerda. Var och kollade på Skrillex, Hoffmaestro och Rihanna och Mattias ringde och sa att han var i Borlänge så jag gick ut och träffade dem en sväng, sedan slutade kvällen med en massa bråk (som det gjort varje dag denna vecka) så jag bestämde mig för att åka hem ostället för att pinas igenom en till natt där. Iaf.... det har vart kul också. Har festat, träffat trevligt folk, lyssnat på band och mycket mer. Första natten upptäckte jag att jag bara hade en barnsovsäck med mig... så frös som bara den och var tvungen att köpa en ny dagen efter. Har  både vart fint och dåligt väder. På nätterna har det typ regnat mest och på dagarna har det mest vart fint väder. Det har vart kul men det är också mycket som gjort så det vart en värdelös vecka. Nu ska jag iaf bara ta det lugnt idag, ligger fortfarande i sängen och ska snart ducha. Har inte orkat göra nått alls idag. Till och med beställt online pizza och ätit i sängen till en film ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0