Pluggande + Simlpe Plan

Idag har vart en stressig dag på jobbet för att uppdatera allt man missat och komma i fas igen.. men dagen har gått snabbt iaf ;) När jag kom hem började jag på med Engelskan lite grann, men gick skit så frågade Emelie A i desperat om jag fick komma över och plugga lite där, och det gick bra. Så åkte dit direkt och fick jätte mycket hjälp av henne! Tack så hemskt mycket hjärtat! Sen gick jag hem iaf och var hemma igen halv tio och då hade älskling gjort mat så bara äta och kika på wallander. Har gjort klart det sista av uppgifterna nu när jag kom hem och skickat in det. Så nu är jag i fas igen med det iaf! Känns bra!!! :)
 

Här är Simple plan som jag filmade, var den enda jag kunde filma bra, stod nästan längst fram och det regnade inte då :)
 
 Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar med morgondagen! Godnatt och sov gott mina vänner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0