Naturhistoriska riksmuseet

Vid två tiden var vi klara på skansen och hade var där två timmar, så då åt vi och sedan tog vi taxi till naturhistoriska riksmuseet och gick först på cosmonova, kikade på filmen Born to be wild.
 
När vi vart några timmar där så åkte vi taxi tillbaka till bilen och åt lite glass innan vi åkte hem.
 
Har verkligen vart en toppen dag och sluppit tänka på allt här hemma.
Imorgon ska jag ta en till dag med pluggande så jag blir mer i fas. Måste komma ihåg att läsa min vanliga Engelska bok också som jag ska skriva om i slutet va kursen. Hmm... aja, allt löser väl sig hoppas jag. Ska sätta igång mer med den också.
 
Nu ska jag, Mattias och Amanda se lite tv innan vi somnar :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0