Plugg, plugg och åter plugg...

Idag har vart en stressad dag.. var mycket att göra på jobbet då många är på semester. Men nu är det bara en vecka kvar för mig också innan semestern :D Var upp och luncha med Emelie Loquist och Emelie Lor.. på lunchen också, mycket trevligt :)
Efter jobbet gick jag till Ida och snacka lite innan jag mötte Vickan vid beppes för att prata igenom helgen. Känns bra nu när vi pratat ut och löst allt. :) Sen hem och väckte stackars Mattias som somnat för han är sjuk :/ Han fick köra mig till Karlbo till Anna för att jag skulle plugga Engelska. Gick riktigt bra och känner att jag kommer lite mer på fötter nu med struktur på allt. Tack så mycket för hjälpen idag! :)


Måste förresten säga att jag är så jäkla glad att Hanna J vann Big Brother 2012!! Hon är en värdig vinnare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0