Helgens planer


Nyduschad och det känns bra ! Gymmat och solat, dock känns det att man är
otränad igen, vart helt slut efter bara en halvtimme på gymmet. Haha, men det ska
vi nog bygga upp igen ;)

Imorgon ska vi ev. vara barnvakt, får hit 5 ungar så det blir nog full ös ;)
Sen på lördag ska vi till Uppsala och kika när pappa och Emma sjunger & spelar
på någon klubb, ska också bli himla kul att se!

Sen på söndag ska vi ev. till min mormor och fira henne som fyller år!

Jag och Mattias har börjat planer sommaren också, då drar vi trodligen utomlands och steker en veckan! Ska kika upp med ledighet och pengar osv, sen blir det nog boka resa till nått soligt ställe!!! Myssss!

Lär också tilllägga i det här inlägget att jag skrev ett engelskt brev idag på jobbet till  ett företag. Kände mig lite duktig faktiskt, men tur google översätt finns lär jag säga!


Mys kläder till kvällen

Nej, nu ska jag kika lite på tvn och sedan är det bigbrother! Puss & kram mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0