Stockholm östra

Nyss kommit hem från Marie, vi har vart där och fikat och firat hennes födelsedag! Mycket trevligt! :) Hemma nu igen och tänkte övertala Mattias att kika på en film innan big brother börjar. ;)
Btw, filmen igår var riktigt bra, så den kan jag tipsa om! Imorgon fyller min lillebror Joel år också! Men lär nog bli att vi åker och firar honom nästa vecka när det finns tid. Nuuuuu längtar jag tills på lördag då vi åker och bor på mysigt hotell jag och älskling! :D

Oviktigt inlägg, men känner att jag lär uppdatera lite!
Efter bigbrother lär jag sova direkt eftersom jag ska börja en timme tidigare på jobbet imorgon (och jag är RIKTIGT morgontrött) Mattias lär få sparka upp mig eller hälla vatten över mig för att jag ska kunna vakna ;)

Uppdate: Har övertalat honom, så nu ska vi se på filmen Stockholm Östra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0