Love You!

I tisdags 13 mars firade jag och älskling 3 år och ett års förlovning<3  Dock låg vi båda deckade den dagen, så vart bara mys i soffan framför tv:n, var skönt det också :)

Den 13 mars 2009 vart det bästa dagen i mitt liv, den dagen då vi bestämde oss för att det skulle bli vi två. Du har sedan dess förgyllt mina dagar och gjort mig till världens lyckligaste tjej! Du har alltid stått vid min sida och alltid funnits där för mig. När jag är ledsen är det dig jag vänder mig till, när det är något som hänt är det alltid dig jag pratar med först. Jag kan prata med dig om allt, du är en underbar pojkvän och du är min allra bästa vän! Jag älskar att göra saker tillsammans med dig, bara gå på bio, gå till badhuset, hälsa på vänner & familj, kolla på film, göra mat.. ja allt blir så mycket roligare då jag får göra det tillsammans med dig! Jag hoppas du vill leva med mig resten av livet, skapa en framtid och njuta av livet! För med dig vill jag leva! <3

Sen lär jag tillägga att det finns idioter som går och snackar massa skit, folk som säger att det aldrig kommer "hålla mellan oss", "dom bråkar hela tiden".. osvosv.. de som säger det är bara jävligt avundsjuka och inte har nått eget liv så dom lär snacka massa skit, och dessutom saker som dom inte har någon aning om..
Både jag och Mattias är väldigt öppna och kan diskutera och tjaffsa öppet bland folk, medans andra aldrig bråkar bland andra människor, alla är vi olika! Därför tror jag att folk kan få fel uppfattning och deras tankar börjar snurra direkt.. Aja. vi pratar om Avesta och man blir numera aldrig förvånad :P

Jag kom bort från samtalsämnet kände jag... Mattias, jag älskar dig<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0