Lokalfest

Nu ligger jag här igen... på soffan och har sån jäkla huvudvärk!! Var som sagt till Fagersta igår på lokalfest och hade väldigt kul! Dock vart det lite för mycket dricka ;) Men det får det bli ibland, visst? Det vart lite lekar och massa dans såklart. Kände inte många där, men när kvällen gick mot sitt slut så "kände" man plötsligt alla, det är konstigt det där.. för om jag skulle träffa de folk som var där igår på stan en annan gång kommer det vara som att man aldrig träffat varandra, men på fyllan blir man best friends med alla, hahaha. Kom hem runt fyra på natten och deckade direkt ^^. Mattias råka ta fel jacka med sig hem så vi åkte till fagersta idag också och lämna tillbaka den, på hemvägen käka vi lite pizza och hälsa på syskonen en sväng!


Evelina och jag,
btw, det vart grönt tema också, så alla skulle ha på sig nått grönt annars fick folk nypa en.




Evelina, jag och Tessan


Crazy girls ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0