Äntligen åkte hon....

Igår storstädade jag och Mattias vardasrumnmet, dammsugade under soffan som inte händer allt för ofta, det syndes ;) sen vart det lite vindrickande med Bettan. Hade super trevligt!! Var längesen vi sågs och hade mycket att prata om :D Satt här till två på natten sen gick vi till någon efterfest och det vart sent innan jag kom hem. Somnade runt sex tiden på morgonen.. hm inte bra, haha inte ofta jag går på efterfest och är uppe så sent :P Men men, sov länge idag också. Mest tagit det lungt idag, storhandlat och jag övningskörde till Norberg fram och tillbaka. Hälsade på syskonen en sväng. Nu har vi kikat på Big Brother och så jäkla glad att Jennifer äntligen åkte ut!

Nu blir det sängen!


Hittade massa gamla fjortiskort på mig från min gamla dator, hahaha omg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0