Fika/gym

Efter jobbet åkte jag med Jessica, Emma och Josefin upp på stan, åkte en rundtur i Avesta för att hitta en parkeringsplats som man inte behövde fickparkera på ;) haha söta Jessica! Sen gick jag till café la rose för att möta Anna, Malin och Louise och tog en fika. Mycket trevligt :) sen raka vägen till gymmet och körde ett pass där. Nu har jag precis duschat och satt på ugnen för att göra lite mat. Det blir duggets (eller hur det stavas) och ris med sås. Mums!
Sen ska jag välja kläder och förbereda för morgondagens sommar fest! Hoppas vädret håller i sig!!!

Mattias mötte Emelie och Chrille idag och fick se lilla elsa först. Är hon inte den sötaste ni sett???


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hihi :D <3

2012-06-03 @ 09:51:57
URL: http://nattstad.se/emelieahlin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0