Dagarna flyger iväg...

Igår var en stressad dag. Först jobb då som vanligt, jag och Lotta lyxade till det med mat på Köket i gränden igen. Mums. Sen hem, skrev handlingslista, hem och lagade mat, var till Elgiganten och hämtade ut min kära dator! <3 Som jag saknat.... Lagade sedan silviakaka, vilket inte vart så lycked som jag hoppade på :o, haha, men nu vet jag till nästa gång vad felet var ;) Vart en sen dag i vilket fall och var jobbigt att gå upp imorse. Idag efter jobbet var jag på intressant möte inom Unionen. Och har gjort köttfärspanna idag. Gått till Hemköp och haft teledejt med underbara Anna. Nu funderar jag på om jag ska orka mig över till Ida, har blivit ditbjuden på lite te, men är så jäkla trött så känner mig inte så social och trevlig just nu. Hm, får se hur kvällen blir. :)
 
Nej, nu ska jag avsluta det här intresanta inlägget.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0